dinsdag 10 mei 2011

Ik kon het weer niet laten...

en ging weer helemaal los met mijn aankoopjes van nieuwe stoffen.  Kan niet wachten totdat ze allemaal binnen zijn. Een aantal stoffen heb ik wederom besteld omdat mijn verliefdheid maar niet overgaat.....oude liefdes roesten echt niet :-)

Mijn eerste levering heb ik al binnen (jippieee);






Verder verwacht ik nog de retro scooterstof met blauwe maar ook met witte achtergrond, retro appeltjesstof, waterleliesstof, mooie grote rozenstof enz. Foto's zullen zsm op mijn blog gezet worden.

Mijn handen jeuken al om aan de slag te gaan.

Wil je graag dat een van deze stofjes wordt verwerkt in een Ipuz&Co. jurkje/rokje mail me dan. Mijn emailadres is: sizesocute@gmail.com.

Let op! Ik koop beperkt in, wat meestal betekent dat ik maar 1 meter van elk stofje op voorraad heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten