maandag 23 mei 2011

Coming up....

superschattige (al zeg ik het zelf :-) jurkjes in de maak die ik alvast met jullie wil delen;
een madeliefjesjurk voor de allerliefste in maat 110/116

een geisha jurkje in maat 110/116

een zomerse lila insectenjurkje in maat 110/116

'let's go bowling' jurkje in maat 98
Ik hoop ze deze week af te kunnen maken zodat ik ze op mijn website kan zetten.

De komende markten waar ik aan deel neem zijn;

29 mei Pleinfestival Kaatsheuvel
4 juni Creatieve markt, Rotterdam
5 juni Taptoe braderie in Tiel

Maar ik heb de afgelopen weken niet stil gezeten en heb wederom op een aantal markten gestaan;

Op 14 mei stond ik op de jaarmarkt van 's-Graveland en op 21 mei op de jaarmarkt in de Bilt. Beide jaarmarkten zijn groots opgezet met o.a. kermis attracties en dieren. En door het mooie weer werden deze jaarmarkten druk bezocht. Op 22 mei stond ik op een kleine hobby en creatieve markt in Oss.

Onderstaande foto's zijn van de jaarmarkt in 's-Gravenland.


 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten