maandag 18 april 2011

En toen was er een ....

marathon aan de gang. Helaas helaas....

Gisteren (zondag 17 april) ging ik met veel enthousiasme richting Antwerpen. Er was weer een marktje van 't schoon leven waar ik zou staan, de Paas-editie. Ik had er veel zin in omdat de eerste editie zo goed ging. Maar helaas gooide de marathon roet in het eten. De weg voor het Felixpakhuis was afgezet en waren we dus slecht bereikbaar :-(





Kukka en Ponto was ook aanwezig!

Er was dus weinig publiek... Jammer, maar ben nog steeds in luv voor wat betreft de locatie. Ach ja, volgende keer beter.

Deze week lekker rustig aan doen, want met Pasen wordt het weer druk;
Op 24 april sta ik op het strandje Blijburg in Amsterdam en op 25 april sta ik in Scheveningen. Alletwee zijn buitenmarkten en guess what? Het wordt lekker weer... :-) Heb er zin in!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten