zondag 15 mei 2011

De afgelopen maand ....

heb ik nog op een paar markten gestaan; 

Met Pasen heb ik op 2 marktjes gestaan. Eerste paasdag stond ik op het strandje Blijburg in Amsterdam; Blijburg is een strandpaviljoen op IJburg en ligt aan het IJmeer. Het heeft een prachtig zandstrand met uitzicht over het water. Sinds het ontstaan in 2003 staat Blijburg bekend als de culturele strand idylle van Amsterdam. Blijburg organiseert voortdurend spraakmakende happenings, feesten en festivals. Overdag en op doordeweekse dagen is Blijburg een magische oase met veel ruimte en uitzicht. Jong en oud komt hier tot rust van het drukke stadse leven. (www.blijburg.nl)

Nu was deze markt voor 90% rommelmarkt (kofferbaksale) en 10% commercieel en handmade. Ik wist dus niet wat ik kon verwachten maar wilde het gewoon uitproberen. De zon scheen heerlijk en mijn kraam stond op het strand en ondanks dat de verkoop niet goed ging heb ik me prima vermaakt.



Op 2e paasdag stond ik op de Palaceplein in Scheveningen. Dit was een paasmarkt met van alles te koop. Een commerciele markt.. Dus ik was een beetje een vreemde eend in de bijt met mijn handmade spulletjes :-)

Het weekend daarop was het weer raak; ik stond met koninginnenacht en dag op de vrijmarkt in Utrecht. Persoonlijk vind ik dit de leukste markt van heel het jaar. Iedereen is in feeststemming, gezellige mensen om mij heen en een eigen DJ. Ook al was het erg vermoeiend maar het was zeker de moeite waard geweest.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten