vrijdag 1 april 2011

Voor een speciale opdracht :-)

De gele en blauwe accenten van deze hardroze stof springen er heel mooi uit. Vandaar dat ik deze stof nog een keer heb besteld. Zie een voorbeeld op mijn website http://www.sizesocute.com/ipuz-co/size-68-74/;

Dit is een lichtroze stof met rode lieveheersbeestjes en paarse en blauwe vlinders;

Dit is een lichtroze stof met hardroze en paarse vlinders; 

 Deze stof is een dun katoentje met een lichtroze achtergrond;

Bloemen met gezichtjes op een roze achtergrond;

Hello Kitty op een donkerroze achtergrond. Deze stof is ietjes dikker dan de andere stoffen;

Superlieve bambi op lichtroze achtergrond. Van deze stof heb ik waarschijnlijk niet genoeg om er 2 jurkjes uit te halen;

Smileys op een lichtroze achtergrond. Dit is ook een dun katoentje. Zie een voorbeeld op mijn website http://www.sizesocute.com/ipuz-co/size-68-74/;

De voorkant van de babyjurkjes kan ook andersom gedragen worden. Vandaar dat ik de linker of rechterpand altijd van een andere stof maak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten