maandag 4 april 2011

Time flies when you having fun....

Afgelopen zondag op de leuke hippe Sunday Market bij de Westergasfabriek in Amsterdam gestaan. Deze markt vind ik zo leuk omdat er heel veel variatie is. Je vindt hier unieke producten op het gebied van design, fashion, retro, kinderkleding, schilderijen, sieraden, keramiek. Die worden aangeboden door de ontwerpers of makers zelf. Maar ook vind je stands waar je lekkere hapjes uit de verschillende internationale keukens kan eten; franse crêpes, Engelse pies, feestelijk versierde cupcakes, Mexicaanse wraps of geniet van een glaasje biologische bubbels.





De weersverwachting zag er niet zo goed uit maar gelukkig viel er geen regen en liet de zon zich even zien. En het was er weer lekker druk.

Over 2 weken is mijn volgende markt (in Antwerpen, paasmarkt van marktje van 't schoon leven in het Felix pakhuis). Tot die tijd heb ik genoeg te doen;
foto's uitzoeken van de fotoshoot met de tweeling, leuke opdracht voor een klant maken (2 baby wikkeljurkjes) en moet ik mijn kledinglabel iPUZ&Co. vanaf maat 98 aanvullen.

Hm, ik heb dringend extra weekenden nodig!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten