woensdag 16 maart 2011

Leuke vooruitzichten...

Na het zien van de retro scooterstofje heeft een klant een bestelling gemaakt om hiervan een jurkje te maken. Ik heb er veel zin in en ben benieuwd naar het resultaat. Een foto volgt nog...

Over anderhalve week laat ik een fotoshoot maken. Mijn modelletjes zijn een tweeling van nog geen 2 jaar oud en een ander modelletje van 7 jaar. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat met de tweeling.... Zij moeten natuurlijk een paar keren van kleding wisselen :-) Moet even bedenken hoe ik het leuk voor ze ga houden. Maar ik weet nu al dat dit een hele leuke vrolijke dag gaat worden :-)

Op 27 maart ben ik weer in levende lijf te ontmoeten; ik sta dan in IJsselstein op een hobby-, crea- en cadeaumarkt.
En op 3 april sta ik op de Sunday market, Westergasfabriek in Amsterdam. Dit is een hele leuke creatieve markt, zowel binnen als buiten. Maar ook zal je stands vinden met lekker eten en drankjes. De website is: http://www.sundaymarket.nl/

Druk...drukker...drukst maar wel errug leuk!!




1 opmerking:

  1. Hey,ik heb je een awardje gegeven!!lees er 'alles' over op mijn blogje! (met een Zoen)

    BeantwoordenVerwijderen