zondag 27 maart 2011

Druk, drukker, drukst...

kin omhoog... arm in je zij... kijk naar rechts.... dat soort dingen kan je niet roepen tijdens een fotoshoot met een tweeling van 1,5 jaar oud. Ik vond het ook heel spannend gisteren. De meisjes moesten elk ook nog eens 6x wisselen van jurkje en ik wist niet hoe dit uit zou pakken. Maar met hulp van ballonnen, slingers, bellenblazers en kindermuziek (en ook een beetje omgekocht met koekjes :-) werd het 1 groot feest voor de meisjes.

Ze waren ook zo schattig en ik vond het super om de tweeling te zien in mijn jurkjes. De kreet 'ow, wat schattig' heb ik die dag ook tig keren geroepen. Ik had het voor geen goud willen missen. Nu nog uit een paar honderd foto's de leukste eruit zien te halen en dan kan ik ze op mijn website plaatsen.

Special thanks to; de superschattige tweeling, de lieve gastvrije mams en paps van de tweeling en de spontane fotografe.

Nog niet helemaal uitgerust van de fotoshoot heb ik vandaag op een hobby, crea en cadeaumarkt in IJsselstein gestaan. Het was gelukkig een mooie zonnige dag en daardoor was er een lekkere drukte. En helemaal gezellig omdat ik naast mijn schoonzus kon staan. Zij verkoopt o.a. woonaccessoires en sieraden (http://www.kydibo.com/)


Ik begin me nu toch wel vermoeid te voelen en na zo'n druk weekend ben ik eigenlijk toe aan weer een weekend :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten