zondag 13 november 2011

Nieuwe ribstofjes voor de koude maanden

Nieuwe stofjes van fijn ribstof gekocht om weer leuke winterjurkjes te maken!! :-)

Bontgekleurd fijn ribstofje; Rode achtergrond, verder roze, oranje, groen, lichtblauw en donkerblauw

te combineren met lichtblauw of roze ribstof

Gebloemde fijn ribstofje met petrolkleurige achtergrond. Verder de kleuren  roze, fuchsia en groen.

te combineren met roze of fuchsia ribstof.

Bontgekleurd fijn ribstofje met hardroze achtergrond. Verder de kleuren blauw, lichtroze, groen, rood en bruin.

te combineren met fuchsia of blauwe ribstof

Fijn ribstofje met roosjes op een oudroze achtergrond. Verder de kleuren  lichtblauw, roze, rood en groen.

eventueel te combineren met fuchsia ribstof
Wil je graag dat een van deze stofjes wordt verwerkt in een Ipuz&Co. jurkje/rokje mail me dan. Mijn emailadres is: sizesocute@gmail.com.

Let op! Ik koop beperkt in, wat meestal betekent dat ik maar 1 meter van elk stofje op voorraad heb.

En er worden nieuwe jurkjes van fijn ribstof in de maat 86/92, 98/104 en 110/116 vandaag afgemaakt. Hou mijn site in de gaten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten